ÁSZF

 Általános szerződési feltételek

 Tartalom

  1. Vállalkozás megnevezése: 3
  2. Az Általános Szerződési Feltételek tartalma. 3
  3. A Lifeincode Kft. szolgáltatásai és a szolgáltatások feltételei 4
  4. A szolgáltatási díjak kiegyenlítése. 5
  5. A Megrendelés lépései 5
  6. Megrendelő kötelezettségei 7
  7. Vállalkozás kötelezettségei 7
  8. A szerződés megszűnése, díjvisszatérítés. 8

8.1.  Elállási/Felmondási jog. 8

A Megrendelő elállási és felmondási jogát a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelt szabályozza. 8

  1. A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek. 9
  2. A Szolgáltatás díja: 10
  3. Teljesítés. 10
  4. Egyéb rendelkezések. 11
  5. Fogalmak: 12
  6. Jogviták rendezése. 12

 

 

 

1.      Vállalkozás megnevezése:

 

Cégnév: Lifeincode Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 4025 Debrecen, Simonffy utca 4-6. Fsz. 41. ajtó
Cégjegyzékszám: 09-09-034323
Adószám: 32068757-2-09
Képviseli: Stanik István János
e-mail: stanik.consulting@gmail.com

Tárhely Vállalkozás adatai:

Cégnév:  
Székhely:  
Cégjegyzékszám:  
Adószám:  
Képviseli:  
e-mail:  

 

2.                  Az Általános Szerződési Feltételek tartalma


Jelen Általános Szerződési Feltételek dokumentum létrejön a Lifeincode Kft. (a továbbiakban, mint Vállalkozás) és annak – https://virtualispanteon.hu/ címen elérhető – szolgáltatásait igénybe vevő Megrendelő (a továbbiakban: Megrendelő), a továbbiakban együtt, mint Felek között.

Az ÁSZF a Felek között létrejövő, a szolgáltatás igénybevételéhez kapcsolódó szabályokat, Felek jogait és kötelezettségeit hivatott lefektetni. Jelen ÁSZF elfogadásával a Megrendelő elfogadja, és magára érvényesnek veszi a Vállalkozás által szabott részvételi és egyéb feltételeket, szabályokat.

3.                  A Lifeincode Kft. szolgáltatásai és a szolgáltatások feltételei

 

A Vállalkozás Virtuális világháló portál szolgáltatást nyújt Megrendelő részére. A Megrendelő a https://virtualispanteon.hu/ címen adhatja le rendelését. A Vállalkozás az elhunyt személyek digitális életrajzi lexikonját hozza létre, majd a Vállalkozó az életrajzból QR-kódot generál, amit egy síremlékre, emléktáblára ragasztható, időtálló műanyag lapon lézergravírozással jelenít meg.

A fenti szolgáltatásokhoz kapcsolódó kiegészítő szolgáltatások:

Online ügyintézés. A Vállalkozás a megrendelés folyamatát online felületén keresztül bonyolítja. Megrendelő köteles a weblapon keresztül történő megrendelés részleteiről tájékozódni.

Tájékoztatás. A Vállalkozása megrendelési folyamat során és a szolgáltatás igénybevételének időtartamában vállalja Megrendelő teljes körű tájékoztatását. A Megrendelő részére az alábbi, a megrendeléshez kapcsolódó tájékoztató jellegű elektronikus üzeneteket küld megrendelő részére:

Közvetlen banki átutalás esetén

  • visszaigazoló e-mail, amely tartalmazza a megrendelő megrendeléskor megadott adatait, a megrendelt termék nevét, árát.

Megrendelő felelősségi körébe tartozik a levelezési e-mail fiókjának folyamatos figyelése, mert a fenti üzenetek a megadott címre érkeznek.

  • Amennyiben a levelezési rendszer tiltásai miatt, vagy egyéb okokból kifolyólag a megfelelő levelek nem érkeznek meg Megrendelő részére, úgy ezek pótlását az consulting@gmail.com e-mail címen kérheti.

Ügyfélszolgálat. A Vállalkozás felhívja a Megrendelő figyelmét, hogy az értékesítés után a Vállalkozás elektronikus levelezési rendszer keretében stanik.consulting@gmail.com e-mail címen ügyfélszolgálati tevékenységet lát el.

A Vállalkozás egyéb online Szolgáltatást nem végez.

4.                  A szolgáltatási díjak kiegyenlítése

A Megrendelő köteles az általa megrendelt szolgáltatások díjának megfizetésére az alábbiakban részletezett módon:

  • Közvetlen banki átutalás útján

Fizetés közvetlenül a Vállalkozás bankszámlájára

A szolgáltatási díj kiegyenlítését követően 24 órán belül a Vállalkozás számlát küld a Megrendelőnek. A számla tartalmazza a megrendelt szolgáltatás árát, a Megrendelő és a Vállalkozás adatait.

  1. Vállalkozás bankkártyás fizetés esetén az összeg beérkezését azonnal nyugtázza, a megrendelt szolgáltatás teljesítését haladéktalanul megkezdi.

5.                  A Megrendelés lépései

 

A Megrendelő a Szolgáltatást Regisztrációt követően veheti igénybe.

A Regisztrációs folyamat a „Fiókom/Regisztrálok” gomb megnyomásával kezdhető meg.

A Regisztráció során a következő adatok megadása szükséges:

  • E-mail cím

Ezt követően a Megrendelő az „Elfogadom az adatkezelési tájékoztatót*” és az „Elfogadom az Általános Szerződési Feltételeket*” jelölőnégyzet jelölésével folytathatja a regisztrációt.

Majd a „REGISZTRÁCIÓ” gomb megnyomásával, a Megrendelő az általa megadott e-mail címre üzenetet kap a Vállalkozástól, mely tartalmazza a Belépéshez szükséges jelszavát, továbbá az oldal elérhetőségét, kifelé mutató hyperlink útján. A hyperlinkre való kattintással a Megrendelő a Vállakozó által biztosított https://virtualispanteon.hu/ felületre érkezik.

A már regisztrált Megrendelők A „Fiókom/Regisztrálok” gomb megnyomásával a Felhasználónév vagy Email cím és Jelszó megadását követően léphet be regisztrált fiókjába.

A Megrendelő a Szolgáltatás megrendelésének folyamatát a „Kosárba teszem” gombra kattintva, majd a „Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomásával folytathatja, ahol a következő adatok megadása szükséges:

  • vezetéknév
  • keresztnév
  • irányítószám
  • város
  • utca
  • házszám
  • telefonszám
  • e-mail cím

 

Majd a megrendelő a következő fizeti módok közül választhat:

 

  • közvetlen banki átutalás
  • bankkártyával történő fizetés (Simple Pay Azonosító kód: OMS53005701)

 

Ezt követően a Megrendelő az „Elfogadom az adatkezelési tájékoztatót*” és az „Elfogadom az „Általános Szerződési Feltételeket*” jelölőnégyzet jelölésével folytathatja a Megrendelés folyamatát.

A megrendelés a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával véglegesíthető.

A Megrendelést követően a Megrendelő visszaigazoló e-mailt kap, mely a következő adatokat tartalmazza:

  • vezetéknév
  • keresztnév
  • irányítószám
  • város
  • utca
  • házszám
  • telefonszám
  • e-mail cím

A Megrendelés véglegesítését és a szolgáltatás díjának kielégítését követően a Vállalkozás online adatlapot küld Megrendelő részére, ahol feltöltheti a kért tartalmat a Virtuális Panteonba.

Az online adatlapon a következő adatok megadása szükséges:

  • vezetéknév
  • keresztnév
  • e-mail cím
  • fénykép
  • videófelvétel
  • hangfelvétel

A Vállalkozás az emléklap elkészítését követően, Megküldi a Megrendelő részére a Megrendelő által megadott e-mail címre a már elkészült emlékoldal elérhetőségét, továbbá egyedileg generált QR kódját.

A Vállalkozás a Megrendelő által megadott címre Postai úton továbbítja a Megrendelő által választott és egyedi QR kóddal ellátott sírkőre felhelyezhető táblát.

6.                  Megrendelő kötelezettségei

 

Megrendelő hozzájárul, hogy a Vállalkozás üzenetet küldjön a megadott e-mail címre felek jogviszonyában bekövetkezett változásokról. Megrendelő jogosult a fent megadott e-mail címre küldött üzenettel az e pontban írt szolgáltatást megtiltani.

7.                  Vállalkozás kötelezettségei

 

A vállalkozás garantálja, hogy a szolgáltatások megrendeléskori árát nem változtatja meg.

A Vállalkozás fenntartja a jogot a szolgáltatásai körének bővítésére, amelyről nem köteles a Megrendelőt értesíteni.

 

Vállalkozás fenntartja a jogot, hogy amennyiben tudomására jut, hogy az ajánlatkéréskor megadott adatok a valóságnak nem felelnek, meg a szolgáltatást felfüggessze, az ajánlatkérést deaktiválja. Megrendelő e rendelkezést tudomásul veszi és elfogadja.

 

Vállalkozás tájékoztatja természetes személy Megrendelőt, hogy a Szerződés teljesítéséhez Vállalkozás adatkezelési tájékoztatója szerinti adatokat, az ott meghatározott módon és céllal kezeli.

Vállalkozás tájékoztatja a Megrendelőt, hogy Vállakozás különös figyelmet fordít az átadott információk, adatok stb. tekintetében az elhunyt személy kegyeleti jogának tiszteletben tartására.

Vállalkozás tájékoztatja a Megrendelőt, hogy a Szolgáltatás nem sérti az elhunyt jó hírnevét, emlékét, erre tekintettel Megrendelő és Vállakozó kifejezetten megállapodnak, hogy Megrendelő jelen Általános Szerződési Feltétel elfogadásával jelen Szolgáltatás körében elfogadja és kifejezetten hozzájárul az elhunyt személy személyes adatainak kezeléséhez, a Szolgálatással összefüggő nyilvánosságra hozatalához, erre tekintettel a felek kifejezetten megállapodnak, hogy Megrendelő jelen Szolgáltatással összefüggő adatkezelésből eredő követelést Vállalkozással szemben a jövőben nem támaszt.

Vállalkozás tájékoztatja a Megrendelőt, hogy jelen Általános Szerződési Feltétel Elfogadása a Megrendelő által adott adatkezelési Hozzájáruló Nyilatkozatnak minősül,  tartalmazza a Megrendelő azon Nyilatkozatát, miszerint ,Megrendelő a kegyeleti jog valamennyi jogosultja nevében és képviseletében jár el a megrendelés teljes folyamata és a Szolgáltatóval való szerződés megkötése során.

8.                  A szerződés megszűnése, díjvisszatérítés

 

A Szerződés megszűnik:

  • Teljesítéssel
  • Megrendelő elállásával/felmondással

8.1.             Elállási/Felmondási jog

 

A Vállalkozás felhívja a Fogyasztó figyelmét, hogy a Fogyasztó köteles megtéríteni a vállalkozás ésszerű költségeit, ha a teljesítés megkezdését követően gyakorolja a felmondási jogát.

A Megrendelő elállási és felmondási jogát a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelt szabályozza.

 

Vállalkozás felhívja a Megrendelő figyelmét a Szolgáltatás egyedi jellegére, erre tekintettel a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelt 29. § c) pontjára.

14. A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek

  1. § (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát
  2. a) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás maradéktalan teljesítése után, azonban, ha szerződés fizetési kötelezettséget keletkeztet a fogyasztó számára, csak akkor, ha a teljesítés a fogyasztó kifejezett előzetes beleegyezésével és annak a fogyasztó általi tudomásulvételével kezdődött meg, hogy elveszíti elállási jogát, amint a vállalkozás maradéktalanul teljesítette a szerződést;
  3. b) olyan áru vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
  4. c) olyan nem előre gyártott áru esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan áru esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
  5. d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző áru tekintetében;
  6. e) olyan zárt csomagolású áru tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  7. f) olyan áru tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más áruval;
  8. g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
  9. h) – a (2) bekezdésben foglalt kivétellel – olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
  10. i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
  11. j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
  12. k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
  13. l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
  14. m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát, továbbá a vállalkozás a 12. § (2) bekezdés vagy a 18. § szerint visszaigazolást küldött a fogyasztó részére.

(2) Az (1) bekezdés h) pontjában meghatározott esetben a 20. § szerinti jog a fogyasztó által kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás vagy a javítás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészeken felül kínált szolgáltatásokra vagy árukra kiterjed.

(3) Az (1) bekezdés a)-c) és e) pontjában meghatározott esetekben a fogyasztó gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát, ha a szerződést a kereskedelemről szóló törvényben meghatározott üzleten kívüli kereskedés vagy az árubemutatóval egybekötött termékértékesítés keretében kötötte meg.

9.                  A Szolgáltatás díja:

 

Az emlékoldal elkészítésének díja: 31 000 Ft. + ÁFA

A Vállalkozás felhívja a Megrendelő figyelmét, hogy a QR kóddal ellátott tábla szállítása Megrendelő részére ingyenes.

A már elkészült emlékoldal módosításának díja: 5000 Ft. + ÁFA

Új QR-kód készítésének és postázásának díja: 9000 Ft. + ÁFA

10.              Teljesítés

A Vállakozás a Megrendelő részére a Megrendeléssel járó fizetési kötelezettség teljesítését követően 10 napon belül teljesíti a megrendelést.

11.              Egyéb rendelkezések

 

Jelen Általános Szerződési Feltétel című dokumentum nyelve a magyar nyelv.

A Vállalkozás az ÁSZF 3. pontjában megjelölt szolgáltatás használati jogát átengedi, egyebekben fenntart minden jogot. Az ÁSZF 3. pontjában megjelölt szolgáltatás szerzői jogi védelem alatt áll. Megrendelő a Vállalkozás e pontban tett tájékoztatását kifejezetten tudomásul veszi.

 

Vállalkozás tájékoztatja a Megrendelőt, hogy a weboldalán található képek, videók, szövegek, ebookok, egyéb anyagok a Vállalkozás tulajdonát képezik.

 

Szerződő felek kijelentik, hogy a szerződés teljesítése során egymással együttműködnek, a szükséges tájékoztatást egymásnak megadják, az esetleges vitás kérdésekben elsősorban békés úton történő megoldást részesítik előnyben.

A felek szabadon köthetnek szerződést, és szabadon választhatják meg a másik szerződő felet.

A felek szabadon állapíthatják meg a szerződés tartalmát. A szerződéseknek a felek jogaira és kötelezettségeire vonatkozó szabályaitól egyező akarattal eltérhetnek, ha a törvény az eltérést nem tiltja.

A felek közös megegyezéssel módosíthatják a szerződés tartalmát vagy megváltoztathatják kötelezettségvállalásuk jogcímét.

A szerződésnek a módosítással nem érintett része változatlan marad.

A szerződés módosítására a szerződés megkötésére vonatkozó rendelkezéseket kell megfelelően alkalmazni.

A szerződés tartalmát valamelyik fél egyoldalúan akkor módosíthatja, ha ezt a szerződésben kikötötték, vagy ha a felet erre jogszabály feljogosítja.

A Vállalkozás a módosítás lényegi elemeit a https://virtualispanteon.hu/ oldalon jól látható módon köteles elhelyezni.

 

A digitális adattartalom működését a Tárhely Szolgáltató végzi. A https://virtualispanteon.hu/ tűzfallal védett. Az alkalmazandó műszaki védelmi intézkedésekre továbbá a hardverrel és szoftverrel való együttműködési képességérre a Tárhely Szolgáltató szabályai irányadók.

 

A Vállalkozás felhívja a Megrendelő figyelmét, hogy a Megrendelő nyilatkozata fizetési kötelezettséget von maga után.

 

A Megrendelő a szerződési nyilatkozatának megtételekor a kifejezetten tudomásul veszi, hogy annak megtétele fizetési kötelezettséget von maga után.

 

A Vállalkozás felhívja a Megrendelő figyelmét, hogy az adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő kijavítására az stanik.consulting@mail.com e-mail címre történő való jelzéssel van mód.

12.              Fogalmak:

  1. Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy;

 

  1. Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy;

13.              Jogviták rendezése

 

Amennyiben Vállalkozás és Megrendelő között esetlegesen fennálló Fogyasztói jogvita Vállalkozással való tárgyalások során nem rendeződik, a Fogyasztónak minősülő Megrendelő, a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat és kezdeményezheti a Testület eljárását, illetve fordulhat a

 

Vállalkozás székhelye szerint illetékes Békéltet Testülethez is, továbbá a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Megrendelő számára.

 

Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló Megrendelő és kereskedő közötti jogvitákban.

  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

Vállalkozás székhelye szerint illetékes Testület:

Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület

 

Székhely:                    4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.

Telefonszám:              06-52-500-710, 06-52-500-745

Fax:                            06-52-500-720

E-mail:                       bekelteto@hbkik.hu

Megnevezés:

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában Megrendelőnek minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

A Vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

A Megrendelő a lakóhelye / tartózkodási helye alapján az alábbi békéltető testületekhez fordulhat a Megrendelői jogvita rendezése érdekében:

Baranya Vármegyei Békéltető Testület

 

Cím:                            7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.

Telefonszám:             +36-72/507-154; 20/283-3422

E-mail:                        info@baranyabekeltetes.hu

 

Bács-Kiskun Vármegyei Békéltető Testület

 

Cím:                            6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Levelezési cím:          Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

6001 Kecskemét Pf. 228.

Telefonszám:              (+36) 76 501 525, 501 532

Fax:                            (+36) 76 501 538

Mobil:                        (+36) 70 938 4765

E-mail:                       bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Honlap:                       www.bacsbekeltetes.hu

 

Békés Vármegyei Békéltető Testület

 

Cím:                            5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

E-mail:                        bekeltetes@bmkik.hu

Telefonszám:              06-66-324-976

Fax:                            06-66-324-976

 

Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület

Cím:                            3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszám:              46/501-090 (új ügyek)

46/501-871 (folyamatban lévő ügyek)

E-mail:                        bekeltetes@bokik.hu

www.bekeltetes.borsodmegye.hu

 

Budapesti Békéltető Testület

 

Cím:                           1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszám:              06-1-488-2131

E-mail:                        bekelteto.testulet@bkik.hu

Honlap:                       bekeltet.bkik.hu

 

Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület

 

Cím:                           6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszám:              +36-62/554-250/118

E-mail:                       bekelteto.testulet@csmkik.hu

 

Fejér Vármegyei Békéltető Testület

 

Cím:                           8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszám:              06-22/510-310

E-mail:                       bekeltetes@fmkik.hu

Honlap:                      https://www.bekeltetesfejer.hu/

 

Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület

 

Cím:                           9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszám:              06-96-520-217

Email:                         bekelteto.testulet@gymsmkik.hu

Honlap:                       https://bekeltetesgyor.hu/

 

Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület

 

Székhely:                    4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.

Telefonszám:              06-52-500-710, 06-52-500-745

Fax:                            06-52-500-720

E-mail:                       bekelteto@hbkik.hu

 

Heves Vármegyei Békéltető Testület

 

Cím:                           3300 Eger, Hadnagy utca 6. földszint

Telefonszám:              +36 36 416-660/105 mellék

E-mail:                       bekeltetes@hkik.hu

Levélezési cím:          3300 Eger, Postafiók 440.

 

Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Békéltető Testület

 

Cím:                           5000 Szolnok, Verseghy park. 8.

E-mail:                       bekeltetotestulet@iparkamaraszolnok.hu

Telefonszám:              20/373-2570

 

Komárom-Esztergom Vármegyei Békéltető Testület

Cím:                         2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszám:            06-34-513-010

Fax:                          06-34-316-259

Email:                      bekeltetes@kemkik.hu

 

Nógrád Vármegyei Békéltető Testület

 

Cím:                           3100 Salgótarján, Mártírok útja 4. fsz 14.

Telefonszám:              06-32-520-860

E-mail:                        nkik@nkik.hu

Honlap:                       www.nkik.hu,

www.bekeltetes-nograd.hu

 

Pest Vármegyei Békéltető Testület

 

Cím:                            1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV/2.

Levelezési cím:          1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV/2.

E-mail:                        pmbekelteto@pmkik.hu

Telefonszám:              06-1-792-7881

Honlap:                      http://www.panaszrendezes.hu/homepage/index.php

www.pestmegyeibekelteto.hu

 

Somogy Vármegyei Békéltető Testület

Címe:                          7400 Kaposvár, Anna u. 6.

Telefonszám:              06-82-501-000; 06-82-501-026

E-mail:                        skik@skik.hu

Honlap:                       www.skik.hu

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Békéltető Testület

 

Cím:                            4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszám:              06-42-420-180

Fax:                            06-42-420-180

E-mail:                        bekelteto@szabkam.hu

 

Tolna Vármegyei Békéltető Testület

 

Cím:                           7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszám:              06-74-411-661

Mobil:             06-30-664-2130

Fax:                            06-74-411-456

E-mail:                        kamara@tmkik.hu;

monus.greta@tmkik.hu

 

Vas Vármegyei Békéltető Testület

Cím:                            9700 Szombathely, Rákóczi Ferenc u. 23.

E-mail:                        bea@vmkik.hu

Telefonszám:              30/9566-708

 

Veszprém Vármegyei Békéltető Testület

 

Cím:                            8200 Veszprém, Radnóti tér 1. Pf.: 220

Telefon:                      06-88-814-121; 06 88 814-111

Fax:                            06-88-412-150

E-mail:                        info@bekeltetesveszprem.hu

Honlap:                       www.bekeltetesveszprem.hu

 

Zala Vármegyei Békéltető Testület

Cím:                            8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.

Telefonszám:              06-92-550-513

Fax:                            06-92-550-525

E-mail:                        zmbekelteto@zmkik.hu

Honlap:                       http://www.bekelteteszala.hu/

 

  • Bírósági eljárás kezdeményezése.

 

Jogszabályhely: A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény továbbá, továbbá a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet.